wtorek, 3 grudnia 2013

Czołem!

Jak widać reaktywowałem Złotego Pawia. Może niektórzy jeszcze pamiętają, może nie, w każdym razie pisałem bardzo nieregularnie, czego tym razem postaram się uniknąć. Nie wiem, może będę sobie losował temat czy coś, na pewno coś wymyślę ;) Nie będę pisał jakiegoś posta wprowadzającego. Tak sobie wymyśliłem, że może to wy zadajcie pytania odnośnie mojej osoby, a ja postaram się na nie odpowiedzieć? Myślę, że będzie to ciekawsze niż "Cześć, jestem Agatka, mam 12 lat i mieszkam w Wypizdowiu Górnym, mam średnią 4.0...". Tak więc czekam na pytania :)

Druga sprawa: Hobby.
Każdy jakieś hobby ma. Jedni zbierają znaczki, drudzy chodzą na ryby, jeszcze inni robią modele. Szczerze mówiąc jest to dla mnie dość problematyczny temat. "Czym ja się interesuję?". KIEDYŚ pisałem masę wierszy, wydałem książkę, było fajnie. Ale muza umarła. Lubiłem bardzo fotografię. Trochę się tych zdjęć w życiu napstrykałem jednak w pewnym momencie zacząłem robić zdjęcia tylko zarobkowo i radość umarła. Bawiłem się w ASG (jakby ktoś nie wiedział co to: LINK, plus kilka ZDJĘĆ naszej starej ekipy, galeria jest na dole strony). Później jakoś ekipa się rozjechała (praca, studia etc.) i tak naprawdę rzadko kiedy jeszcze pobiegamy. Teraz szukam jakiejś nowej drogi. Napiszcie mi czym się interesujecie, jakie macie hobby? Błagam o inspirację!

Naprawdę mocno liczę na komentarze. Razem ulepmy tego bloga, żeby nie było wstyd go czytać :)



Pozdro!

2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że zacząłeś od nowa i, że w końcu mogę czytać coś co mnie interesuje. Potrzebujesz inspiracji? Ja mogę być Twoją inspiracją, a nawet muzą... tak jakby co.
    Zostawiam Ci kilka pytań, czekam z niecierpliwością na odpowiedzi:
    1. Jaki utwór muzyczny wpływa najbardziej na twoje emocje? Dlaczego?
    2. Dlaczego powróciłeś do blogowania?
    3. Co musi być na danym blogu abyś zaczął go czytać?
    4. Jaka jest Twoja ulubiona cyfra? Dlaczego?
    5. Na co na kogo lubisz najbardziej patrzeć?
    6. Jakie jest twoje największe marzenie? Opowiedz o takim o którym najczęściej ostatnio myślisz.
    7. Twoja ulubiona książką? Dlaczego?

    Mam nadzieję, że odpowiesz na te pytania! Czekam na kolejne posty.
    Buziaki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wróciłeś. Przyznam szczerze, że często wpadałam na Twojego bloga a tu nic. Przykro trochę było, bo lubiłam czytać co napisałeś. Teraz też lubię. :D

    Grasz na jakimś instrumencie? A na czym chciałbyś umieć grać?
    Jakiej muzyki słuchasz, dlaczego?
    O czym najczęściej myślisz?
    Lubisz tańczyć?
    Lubisz miksować piosenki? Mówię Ci, bardzo wciągająca sprawa, polecam. :)
    Lubisz gotować?

    Nie mam weny na więcej pytań. :)
    Pozdrawiam! :)

    PS. mam nadzieję, że to o Agatce, to tylko zbieg okoliczności, przypadek. :D

    OdpowiedzUsuń