środa, 4 grudnia 2013



Cześć,

Jako, że nie mam dziś pomysłu na jakiś konkretny temat posta, a trochę się od dwóch Pań pytań nazbierało, więc odpowiem już dzisiaj ;) Oczywiście pytać można dalej, uwzględnię to przy kolejnych postach.

Pytania od Patrycji K.:

  • Jaki utwór muzyczny wpływa najbardziej na twoje emocje? Dlaczego? 
Myślę, że A.J.K.S. - DID



A dlaczego? Jakoś tak najbardziej się identyfikuję właśnie z tym kawałkiem. Myślę, że odnosi się do dużej części mojej psychiki i charakteru. Mam w związku z tym kawałkiem naprawdę wiele wspomnień. Polecam na długie noce ;)


  • Dlaczego powróciłeś do blogowania? 

Nie wiem. Z nudów. Z braku możliwości upublicznienia swoich przekonań, a jestem trochę psychicznym ekshibicjonistą.

  • Co musi być na danym blogu abyś zaczął go czytać? 

Coś interesującego. Nie mam konkretnych kryteriów, że przykładowo blog o samochodach mnie zainteresuje, a o modzie już nie. Chociaż akurat modowych nie czytam. W imię zasad.

  • Jaka jest Twoja ulubiona cyfra? Dlaczego? 

13, bo jest dla mnie szczęśliwa i z niczym poza tym paradoksem mi się nie kojarzy :)

  • Na co na kogo lubisz najbardziej patrzeć? 

No raczej, że na Patrycję :P Najpiękniejszą kobietę na świecie :)

  • Jakie jest twoje największe marzenie? Opowiedz o takim o którym najczęściej ostatnio myślisz. 

Najbardziej na świecie nie chciałbym na końcu życia zawieść swoich oczekiwań, żebym na łożu śmierci śmiało mógł powiedzieć: "Było zajebiście!". I chyba właśnie o tym najczęściej ostatnio myślę.

  • Twoja ulubiona książką? Dlaczego? 

"Proces" Franz Kafka. Dlaczego? Bo jest jednym wielkim paradoksem jak wszystko wokół w sumie.



A teraz porcja pytań od Agaty D.:

  • Grasz na jakimś instrumencie? A na czym chciałbyś umieć grać? 

Gram na gitarze. Najbardziej chciałbym się nauczyć grać na skrzypcach, ale obawiam się, że leży to poza zasięgiem moich możliwości :) Mimo to myślę, że mogłoby to być ciekawe doświadczenie.

  • Jakiej muzyki słuchasz, dlaczego? 

Głównie Punk rocka, dlatego, że zawsze nastraja mnie pozytywnie i przypomina, że nie można się zgadzać na wszystko. Słucham też industrialu, jazzu, death rapu, hard trance'u, poezji śpiewanej, bluesa, metalu, rocka...

  • O czym najczęściej myślisz?

Chyba o przyszłości.

  • Lubisz tańczyć? 

Towarzysko nie bardzo, fatalny ze mnie tancerz ;) Kiedyś się troszkę bawiłem...

  • Lubisz miksować piosenki? Mówię Ci, bardzo wciągająca sprawa, polecam. :) 

Próbowałem, nie wciągnęło mnie tak jakbym chciał ;)

  • Lubisz gotować? 

Bardzo, ale tylko jak mam ochotę ;) Nigdy mi nie wychodzi jak próbuję zrobić coś na siłę, jednak kiedy mam czas i chęć to zaczynam eksperymentować z przyprawami ;)

  • PS. mam nadzieję, że to o Agatce, to tylko zbieg okoliczności, przypadek. :D 

Haha, przypadek, totalnie nie zamierzony :)




Uff pytania mamy za sobą. No przyznam, że z niektórymi miałem problem, ale mam nadzieję, że odpowiedziałem dość wyczerpująco ;)

Trzymajcie się ciepło i wpadnijcie czasem (ale nie tak jak do cioci co mówi "odwiedź mnie czasem" a Ty mówisz "dobrze Ciociu", a tak naprawdę nie wpadniesz i jest jej smutno).

3 komentarze:

  1. Czekałam na odpowiedzi na te pytania, fakt były wyczerpujące, tak dużo tekstu to dla Ciebie rekord na blogu. ;*
    Mam jeszcze jedno pytanie:
    - Czym dla Ciebie jest miłość?
    Mam nadzieję, że na nie odpowiesz, trzymaj się ciepło. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie rekord :P Pytanie uwzględnię oczywiście :*

      Usuń
    2. Rekord! :3
      Też Cię Kocham. ;*

      Usuń